Feeds RSS

Friday, August 21, 2009

HaRinI hari pertama puasa...
huuuuuhhhhhhhhhh
sngguh memenatkan
aku sahur pkul 5 pg td
ak sahur ns ngan telur kicap je..
pemalas nye aku nk mkn pepagi arini...
nk x nk terkene la mkn jgak
lau x xde tenaga aku nk puasa arini..
lpas sahur
aku relexs kejap slat subuh
aku tdo again
diulit mimpi2 indah smp x sdar aku terbangun kul 10..
nsb my auntie x memekak
lau x pecah gegendang telinga aku..
huhuhu
aku bngun dan terus memulakan langkah mengemas umah yang mcm togkang pecah...
ntah ape hal makcik aku begitu rajin beliau menukar cadar ngan tilam
myb xcited smlm beliau bl katil baru KING SIZE...
make dngan ito
bertambahla koleksi cadar dlm blk aku
konfirm tiap2 bulan aku tukar cadar baru...
huhuhuhhu
penatnye
nseb pose lau x mst aku da pekene air sirap limau ais...
hilang dahaga...
sbr-sbr.....

0 comments:

Post a Comment