Feeds RSS

Saturday, August 22, 2009

SEperti taun-taun sblm ni
aku berpuase diperantaun dan berbuke pun menumpang ahli keluarga org
sungguh x malu aku ni..
lau aku
malu
xdaptla plak aku nk mkn yang sedap2..
huhhuh....

yang paling menggembirakan ahli keluarga sblh mentua makcik aku mang sporting abis
odderla ape aje konfirm ade yang kesian buatkan....
smlm aku berbuka dngan 3 jenis air..
air tebu...air soya ngan ribena..
kembung beb perut......

yang sdhnye xdpt nak amik gmbr..coz CAMERA aku rosak la plak..
ntah ape nasib time2 mcmnila die nk membengongkan dirinye..
huh...

smlm mkanan yg paling special ialah mee rebus,bihun sup...
yang paling best ade kueh donut..
huhhuhu yang direka oleh budak2 kecik sek.rendah...
almaklumlah cucunye msh kecik2 lg
then aku la yang merangkap cucu plg tua dikalangan mereka...
huhuhuhuhuhuhu
sungguh x malukan..
tp xpe mereka dah anggap aku sebahagian drpd mereka...
4 taun beb aku kat johor ni
cam orag asli pun ade...

drpd sini la aku belajar menebalkan muka bermesraan ngan mereka yang aku x berapa nk kenalni...
lama2 pandai la aku nk idup lau mcik aku pasni campak aku kat tepi jalan pun aku da pandai bawak diri....huhhuhuuh
//psst:konfirm aku lari blk umah CINTA aku...

0 comments:

Post a Comment