Feeds RSS

Sunday, August 16, 2009

08.08.2009 KONVOKESYEN YPJ KE-12

my little angle


konco-konco aku hahah to nenek aku bergaya beb


kreatifnye org yang amik pic ni



















bangga my dad and my mum






x sangaka plak dapat anugerah mcm mimpi plak




wift my mum n my frenz




comelnye aku>>







huuhuuu ni la jubah yang aku pakai time konvo arito.



jubah dikalangan golongan PROFESIONAL katenye lect. aku EN.HANAFI AWAT



warna light blue.

leh kerana temanye warna krim make dengan bangganye aku pakailah baju kawen antie aku
pssst// jimat pitis aku xyah bl baju hehehehe
area kul 8.40am kitorang pun semua
berbaris mengikut kolej masing2....
setelah mak2 bapak2 msk ke dewan bermulalah perarakan graduan msk
bangga sey skjap hahahah
tapi x best nye x dbenarkan bwk hp msk
peh sengal bangat
aku nk amik pic dlm dewan
then pengarah kolej berucap dsmbng dengan MENTERI BESAR johor.pasto upacara menganugerahkan mandat2 terhormat iaiti skroll tamat belajar diikuti dengan anugerah pelajar cemerlang ngan best student in year 2009.
huhuhuuuu

da abis aku ngan kengkawan pun pe lagi bergambarla jadi model2 sekejap huhuhuu
yang bestnye my dad kasi i bunge 1st time dlm idup aku my6 dad jadi romantik
lau x jngan harap kedekut nye tahap cipan
and sesi ni la sesi aku mengutip adiah dr org hehe
my boy kasik gak bunge tp die dtg time nk blk dah
coz die keje
n say thanz xpecialy to fazly mum coz give me a cute bear-bear...
pink colour lg to>>

suke gurl-gurl rase disayangi sekejap.



to my fmly my dad and mum my auntie also trime kaseh sggup memelihara diriku memberikan didikan sehingga aku berjaya.doa dr kalian lah membuat aku berjaya seperti arini



ku pohon kepada ilahi engkau peliharalah kedua ibubapaku dan orang-orang yang aku kasihi



jauhilah mereka daripada kekufuran dan tipu daya dunia.sesungguhnya aku amat menyayangi mereka...........amin..

0 comments:

Post a Comment