Feeds RSS

Thursday, August 20, 2009

CUBE TEKA INI APE?????
INILA DIE PULUT KUKUS CECAH KELAPA MUDE BKN NS LEMAK TW...........
aslkum semua kwn-kwnku.......ish poyonye...
hehehehehe
ok mlm ni bkn ape aku rs bosan sngt
maka dengan ito aku pun meng updatekanlah blog aku...
huhhuuu


oleh sbb mase aku kat opiz ni makin singkat
maka BIBIK kat dobi ito dngn rela hati mskkan aku mkanan yg aku suke iaito pulut rebus hehhe
ni la rupenye pulut kukus to....nsb xde ikan kering or ikan bilis lau x mau aku tambah 2 pggan..
bukannye ssh sngt pun nk wat pulut kukus.
amik beras pulut pasto rebus than beli kelapa muda yang dah siap dimesin teraburkan kat pulut ltakla garam sikit pasto gaul
jadikla pulut kukus huhuhu
mkn wakto panas-panas ffffuuuuuuuuuuuuuhhh
sedap giler
hehehe
sblm to aku nk intro


BIBIK ni keje kat kedai dobi
milik WIFE BOSS aku..
ni la keadaan dobi die
yg aku selalu melepak kat sito dr pagi smpai petang
huhu...


inila kegiatan ariannye
membsh mlipat mggosok baju.....
inila antara baju yg berjaya beliau gosok hahah....
ni la muke bibik...

ni plak antara sebahagian mesin basuh yg menolong

erm yang penting pulut td lau diminum ngan kopi lg syok

silalah mencube ye.....

0 comments:

Post a Comment